Václav testuje 2 - jak sedí nosítka šestinedělňátku

Jak jsem slíbila, tak činím.
Václav za ty čtyři týdny něco přibral, neznám sice přesnou hmotnost, ale něco málo přes čtyři kila tipuji. Více než na kila ale "přibral" na délku, má totiž po kom. Takže testujeme s hubeným, dlouhým a pokud to mohu posoudit, tak celkem zpevněným dítětem.


Jako první jsme opět nahodili Storchenwiege nosítko. Za mě oproti minulému pokusu téměř žádná změna, jen jsme museli trošku rozšířit tu spodní část. Sedělo hezky, mně i miminku. Fotka se myslím podobá té minulé.






Potom jsme testovali Bondolino. Tam byla oproti pokusu ve dvou týdnech patrná jistá změna, protože dlouhonohý Václav už mohl dát nožky ven, ale nebyla jsem s jejich polohou spokojena, protože byly přece jen trochu jinak, než bych si představovala. Patičky dítěte jako by směřovaly přede mne. Dovnitř jsme je také zkoušely dát, ale moc to nešlo. Pokud by se nám to povedlo, myslím, že by Vašík nebyl dostatečně zpevněný do stran, protože by to trochu oddálilo zádovou opěrku.
Za sebe jsem cítila větší pohodlí než v nosítku Storchenwiege, ale já jsem odjakživa velký fanoušek ramenních popruhů Bondolina.



Manducu jsme vyzkoušeli opět ještě s novorozeneckou vložkou, zapnuli jsme ji na dva spodní druky. Pokud si vzpomínáte, ve dvou týdnech jsme měli zapnuté dva horní druky. Zpevnění do stran bylo celkem dostatečné, hlavička byla také dobře zajištěna, jen se mi Vašík trochu "stavěl" na nohy, což je vidět na fotce z boku. Zkoušeli jsme zapnout Vaška výše, ale to nám zase trochu moc vykukovala hlavička.
Pohodlí pro nosiče bylo velké. Zátěž jsem cítila spíše na bedrech než na ramenou, což je pro šátkařku trochu nezvyk, ale pro ramena je to velká úleva.



Takže jak bych to vyhodnotila tentokrát?
Já vím, že to ne každý rád uslyší, ale u tak malého miminka se skutečně nic nevyrovná šátku. U všech třech nosítek jsem měla pocit, že támhle nebo onde bych ještě ráda něco přitáhla nebo povolila.

Ale ve výsledku můžu říct
- Storchenwiege jednoznačně vítězí z hlediska polohy dítěte

- Bondolino má nejpříjemnější ramenní popruhy
- Manduca nejlépe přenáší váhu na bedra

Za další měsíc či dva si dáme repete.






Zdraví vás Anka, která si nakonec neodpustí to srovnání s šátkem ;-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maminky pozor! Chůze má svá pro i proti.

Biologické předpoklady nošení dětí aneb proč je přirozené nosit děti vertikálně

Aby se v šátku nehroutilo - tři finty